JHL-OPISTO
Oikeusministeriön ja oikeushallinnon ajankohtaispäivät 21.-22.3.2020 Tallink - Silja Europalla
Leffaviikot 38-42
Rakastan sua ja Abbaa, Teatteriravintola Nyyrikki 12.12.
Onnellisten saari, Ryhmäteatteri 8.11.
Lahden kaupunginteatteri ja musikaali Tootsie 2023
Edustajiston kokouksessa OHTO:n pääluottamusmies Harri Lepolahti.
#painavasyy -tilaisuus Järvenpäässä. Puhujana SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta.
JHL sai uuden puheenjohtajan ja toimialajohtajan 2023.

Yhdistyksemme toimintaa

Yhdistys tukee erilaisiin liikunta- ja kulttuuritapahtumiin osallistumista. Tuen määrä päätetään yhdistyksen tapahtumasta päätettävässä hallituksen kokouksessa.

JHL:n järjestämille kursseille ja seminaareille osallistuvia jäseniä tuetaan stipendillä, joka myönnetään kurssin jälkeen kirjallisella hakemuksella ja kurssitodistusta vastaan (kaikki kurssit ja seminaarit eivät kuulu stipendin piiriin).Stipendihakemus todistuksineen lähetetään puheenjohtajalle. Yhdistyksen kokouksiin ja tapahtumiin saapumisesta aiheutuneita matkakuluja myös korvataan yhdistyksen sääntöjen mukaisesti ja talousohjesääntöä noudattaen.

Tiedustele korvauksista aina etukäteen!  Lisätietoa stipendeistä, niiden myöntämisperusteista ja matkakulujen korvaamisesta yhdistyksen puheenjohtajalta Sari Sillalta, sari.silta@oikeus.fi.

Kokoukset 2024

• TULOSSA     Kevätkokous

• Oikeushallinnon toimihenkilöt JHL ry:n kevätkokous jäsenistölle 20.4.2024 klo 15:00 alkaen Scandic Tampere Koskipuisto. Esillä sääntömääräiset asiat. Mahdollisuus osallistua myös etänä. Pyydä linkki puheenjohtajalta. Tervetuloa!

• Oikeushallinnon ajankohtaispäivät 20.-21.4. Tampereella

• Hallituksen kokous 21.5. klo 15 alkaen, Skype-kokous

Tapahtumat 2024

Kokoukset 2023

Hallituksen kokous 07.02.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 28.3.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 04.04.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 12.06.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 29.08.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 11.10.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 07.11.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 29.11.2023 Skypellä.

Hallituksen kokous 14.12.2023 Skypellä

Yhdistyksen vuoden 2023 kevätkokous pidettiin Hybridi-kokouksena ja Skypellä Tampereella, Scandic Station hotellissa. Kokoukseen osallistui yhteensä 19 yhdistyksen jäsentä.

Syyskokous pidettiin Skypellä 08.11.2023. Kokoukseen osallistui yhteensä 33 yhdistyksen jäsentä.

OHTO:n pääluottamusmies Harri Lepolahti on JHL:n hallituksen jäsen. Edustajiston jäseniä valtiolta on haastemies Matti Hiitola ja yhdistyksemme puheenjohtaja Sari Silta.

SAK järjesti Järvenpäässä 2023 #painasyy -tilaisuuden, johon yhdistyksestämmekin osallistuttiin. SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta kertoi mm. hallituksen työelämään suunnitelluista heikennyksistä.

Edustajisto valitsi tammikuussa 2024 JHL:lle uudeksi puheenjohtajaksi Håkan Ekströmin ja uudeksi toimialajohtajaksi Mari Keturin. Oikeushallinnon toimihenkilöt onnittelee valittuja.